Mobil
sulaki - 2021-11-12
Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat...



Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a negyedik helyen áll a gyártók globális rangsorában, valamint jelentős erősödést könyvelhetett el a közép- és kelet-európai régió országaiban is.
Az OPPO stratégiai célkitűzése, hogy 2024 végére mind Európában, mind Magyarországon egyike legyen az okoseszköz piac első három szereplőjének. A márka elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon és a világ több mint 80 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G elterjedését.
|