Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Autó
sulaki - 2018-10-29

Strapabíróbb, mint valaha

A Nissan a Navara OFF-ROADER AT32 bemutatásával új magasságokba emeli a „strapabíró és intelligens” pickupjának teljesítményét.

 

Ez az első alkalom, hogy a Navara egy egész Európában elérhető változatát a Nissan egy partnermárkával együtt fejleszti.

 

A Navara OFF ROADER AT32 az eddigi legnagyobb teljesítményű Navara. Az alapfelszereltség része a hasmagasságot 20 mm-rel megnövelő egyedi felfüggesztés, valamint az alváz legfontosabb részeinek teljes védelme és a nagyobb abroncsok. A tökéletes teljesítményt olyan opcionális felszerelések szolgálják, mint a magasan kivezetett szívócső, mely növeli a jármű gázlómélységét, valamint az első differenciálmű-zár.

 

A bevezetés és a 2018-as Óceánok világnapja (június 8., péntek) alkalmából a Navara OFF-ROADER AT32 önkéntes feladatokat vállalt egy új filmben. A film azokat a közösségi hősöket ünnepli, akik felveszik a küzdelmet a tengerpartokon összegyűlő műanyaghulladékkal szemben.

 

A pickup egy a kampányban résztvevő apa-lánya páros fontos eszköze, mely segíti őket eddigi legnehezebb parttisztító projektjük megvalósításában. Segítségével elboldogultak a sziklás terepen is, és olyan hulladékokat is eltávolítottak, mint a mélyen a homokba ágyazódott műanyaghálók. Tekintse meg a filmet: https://www.youtube.com/watch?v=NAFlGFhGVfA&feature=youtu.be

 

A Nissan ezen túlmenően is megkéri a közösségi csoportokat Európa-szerte, hogy hívják fel a figyelmet olyan eldugott, nehezen megközelíthető tengerpartokra, ahol a Navara jó szolgálatot tehet a műanyaghulladék összegyűjtésében.

 

A NAVARA OFF-ROADER AT32 kialakításában részt vett az Arctic Trucks, egy nagy megbecsülésnek örvendő izlandi vállalat, mely a világ legkeményebb terepeire épít összkerékhajtású járműveket. Az AT az Artic Trucksra, míg a 32-es szám a jármű terepabroncsainak méretére utal. A Navara OFF-ROADER AT32 a 2016-os Pickup-díj győztesére épül, és kiegészítői a duplafülkés Navara minden változatához elérhetők.

 

A leginkább szembetűnő fejlesztés a Navara futóműve, melyet az optimális teljesítmény és a nagyobb hasmagasság érdekében megemeltek. Számszerűen 243 mm szemben a standard Navara 223 mm-ével. Az első terepszög 35°-ra (30,4°-ról), míg a hátsó terepszög 24°-ra (22,2°-ról) nőtt.

 

További könnyen észrevehető fejlesztések a hangsúlyos kerékjáratív-szélesítések, melyek jobban kiemelik a magasabb építést és nagyobb védelmet nyújtanak a karosszériának extrém terepen. Kevésbé könnyen észrevehetők a motort, sebességváltót, kardántengelyt és az üzemanyagtartályt takaró alvázvédő lemezek.

 

A 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat az Arctic Trucks tervezte. A 32 hüvelykes abroncsok kiválasztása során az volt a szempont, hogy úgy nyújtsanak nagyobb tapadást terepen, hogy közben közúton is kiváló teljesítmény jellemezze őket. Az ilyen nagy átmérőjű abroncsok már arra is lehetőséget kínálnak, hogy a vezető csökkentse nyomásukat a még jobb tapadás érdekében, például finom homokban vagy hóban.

 

A 20 mm-rel növelt hasmagasságnak és nagyobb gumiabroncsoknak köszönhetően a jármű 40 mm-rel lett magasabb.

 

A tökéletes terepképességeket kereső ügyfelek számára extraként rendelhető felül kivezetett szívócső és első differenciálmű-zár is.

 

A szívócső az A-oszlophoz van rögzítve és 800 mm-es gázlómélységet biztosít, 200 mm-rel nagyobbat, mint a Navara standard változata. Mindemellett növeli a beszívott levegő mennyiségét, és megóvja a motort a portól és a víztől. Az első differenciálmű-zár együttműködik a standard Navara hátsó differenciálmű-zárával, és együtt a lehető legjobb tapadást nyújtják minden felületen.

 

Az új funkciói kiegészítik a Navarában már eddig is megtalálható modern technológiákat. Az alapfelszerelés része a visszagurulás-gátló, a lejtmenetvezérlő, az Intelligens Vészfékezési Asszisztens és az Intelligens 360 Fokos Parkolókamera is.

 

A többi Nissan haszonjárműhöz hasonlóan a Navara OFF-ROADER AT32-hez is jár az iparágvezető öt év/160 000 km garancia, illetve az Arctic Trucks öt éves garanciája az új alkatrészekre.

 

 

Ken Ramirez, a Nissan Europe értékesítésért és marketingért felelős alelnöke elmondta: „A Navara OFF ROADER AT32 a valaha kínált legnagyobb teljesítményű Navara. Megnövelt terepképességével és továbbfejlesztett külső elemeivel új közönséget célozhat meg mind a professzionális, mind a hobbi felhasználók körében.”

Strapabíróbb, mint valaha: A Nissan bemutatja a Navara OFF-ROADER AT32 változatát

 

  • A Navara OFF-ROADER AT32 a Nissan első egész Európában elérhető pickupja, melyet egy partnermárkával együtt fejlesztett ki
  • A megemelt hasmagasság, az első differenciálmű-zár és a nagyobb gumiabroncsok még jobb terepképességeket ígérnek.
  • Az egyedi alkatrészek az Artic Truckstól érkeznek, mely nagy megbecsülésnek örvend az összkerékhajtású járművek világában
A Nissan a Navara OFF-ROADER AT32 bemutatásával új magasságokba emeli a „strapabíró és intelligens” pickupjának teljesítményét.

 

Ez az első alkalom, hogy a Navara egy egész Európában elérhető változatát a Nissan egy partnermárkával együtt fejleszti.

 

A Navara OFF ROADER AT32 az eddigi legnagyobb teljesítményű Navara. Az alapfelszereltség része a hasmagasságot 20 mm-rel megnövelő egyedi felfüggesztés, valamint az alváz legfontosabb részeinek teljes védelme és a nagyobb abroncsok. A tökéletes teljesítményt olyan opcionális felszerelések szolgálják, mint a magasan kivezetett szívócső, mely növeli a jármű gázlómélységét, valamint az első differenciálmű-zár.

 

A bevezetés és a 2018-as Óceánok világnapja (június 8., péntek) alkalmából a Navara OFF-ROADER AT32 önkéntes feladatokat vállalt egy új filmben. A film azokat a közösségi hősöket ünnepli, akik felveszik a küzdelmet a tengerpartokon összegyűlő műanyaghulladékkal szemben.

 

A pickup egy a kampányban résztvevő apa-lánya páros fontos eszköze, mely segíti őket eddigi legnehezebb parttisztító projektjük megvalósításában. Segítségével elboldogultak a sziklás terepen is, és olyan hulladékokat is eltávolítottak, mint a mélyen a homokba ágyazódott műanyaghálók. Tekintse meg a filmet: https://www.youtube.com/watch?v=NAFlGFhGVfA&feature=youtu.be

 

A Nissan ezen túlmenően is megkéri a közösségi csoportokat Európa-szerte, hogy hívják fel a figyelmet olyan eldugott, nehezen megközelíthető tengerpartokra, ahol a Navara jó szolgálatot tehet a műanyaghulladék összegyűjtésében.

 

A NAVARA OFF-ROADER AT32 kialakításában részt vett az Arctic Trucks, egy nagy megbecsülésnek örvendő izlandi vállalat, mely a világ legkeményebb terepeire épít összkerékhajtású járműveket. Az AT az Artic Trucksra, míg a 32-es szám a jármű terepabroncsainak méretére utal. A Navara OFF-ROADER AT32 a 2016-os Pickup-díj győztesére épül, és kiegészítői a duplafülkés Navara minden változatához elérhetők.

 

A leginkább szembetűnő fejlesztés a Navara futóműve, melyet az optimális teljesítmény és a nagyobb hasmagasság érdekében megemeltek. Számszerűen 243 mm szemben a standard Navara 223 mm-ével. Az első terepszög 35°-ra (30,4°-ról), míg a hátsó terepszög 24°-ra (22,2°-ról) nőtt.

 

További könnyen észrevehető fejlesztések a hangsúlyos kerékjáratív-szélesítések, melyek jobban kiemelik a magasabb építést és nagyobb védelmet nyújtanak a karosszériának extrém terepen. Kevésbé könnyen észrevehetők a motort, sebességváltót, kardántengelyt és az üzemanyagtartályt takaró alvázvédő lemezek.

 

A 17 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat az Arctic Trucks tervezte. A 32 hüvelykes abroncsok kiválasztása során az volt a szempont, hogy úgy nyújtsanak nagyobb tapadást terepen, hogy közben közúton is kiváló teljesítmény jellemezze őket. Az ilyen nagy átmérőjű abroncsok már arra is lehetőséget kínálnak, hogy a vezető csökkentse nyomásukat a még jobb tapadás érdekében, például finom homokban vagy hóban.

 

A 20 mm-rel növelt hasmagasságnak és nagyobb gumiabroncsoknak köszönhetően a jármű 40 mm-rel lett magasabb.

 

A tökéletes terepképességeket kereső ügyfelek számára extraként rendelhető felül kivezetett szívócső és első differenciálmű-zár is.

 

A szívócső az A-oszlophoz van rögzítve és 800 mm-es gázlómélységet biztosít, 200 mm-rel nagyobbat, mint a Navara standard változata. Mindemellett növeli a beszívott levegő mennyiségét, és megóvja a motort a portól és a víztől. Az első differenciálmű-zár együttműködik a standard Navara hátsó differenciálmű-zárával, és együtt a lehető legjobb tapadást nyújtják minden felületen.

 

Az új funkciói kiegészítik a Navarában már eddig is megtalálható modern technológiákat. Az alapfelszerelés része a visszagurulás-gátló, a lejtmenetvezérlő, az Intelligens Vészfékezési Asszisztens és az Intelligens 360 Fokos Parkolókamera is.

 

A többi Nissan haszonjárműhöz hasonlóan a Navara OFF-ROADER AT32-hez is jár az iparágvezető öt év/160 000 km garancia, illetve az Arctic Trucks öt éves garanciája az új alkatrészekre.

 

Ken Ramirez, a Nissan Europe értékesítésért és marketingért felelős alelnöke elmondta: „A Navara OFF ROADER AT32 a valaha kínált legnagyobb teljesítményű Navara. Megnövelt terepképességével és továbbfejlesztett külső elemeivel új közönséget célozhat meg mind a professzionális, mind a hobbi felhasználók körében.”