Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
sulaki - 2018-05-08

A legfrissebb Whitelane IT Outsourcing Study 2018. márciusi adatai alapján a Getronics vállalat a globális IT iparág egyik legjobb teljesítményt nyújtó szereplője az általános ügyfélelégedettség, a szolgáltatásminőség, a proaktivitás &eac

A globális ICT rendszerintegrátor Getronics célja, hogy 2020-ig egymilliárd dolláros forgalom és kétszámjegyű profitcél mellett a vállalatok és szervezetek meghatározó globális partnerévé váljon a digitális átmenet során. Ennek érdekében Rogier Bronsgeest személyében új operatív igazgatót (COO) és nemzetközi szolgáltatási vezetőt nevezett ki a Getronics. Bronsgeest feladata, hogy a technológiai iparágban felhalmozott 30 évnyi nemzetközi tudásával és gyakorlati tapasztalatával hatékonyan segítse tovább a Getronics-ot a megkezdett „úton egy új holnap felé”.

 

A legfrissebb Whitelane IT Outsourcing Study 2018. márciusi adatai alapján a Getronics vállalat a globális IT iparág egyik legjobb teljesítményt nyújtó szereplője az általános ügyfélelégedettség, a szolgáltatásminőség, a proaktivitás és a rugalmasság terén.

A Whitelane-tanulmány eredményei nemcsak visszaigazolják, de meg is erősítik a Getronics mint globális ICT rendszerintegrátor emberközpontú üzleti megközelítésmódját, amely az alkalmazkodó- és ellenállóképességre, a proaktivitásra és a kivételes ügyfélélményre épül. Az új COO, Rogier Bronsgeest csatlakozása a Getronics csapatához tovább fokozza a vállalat lendületét, mellyel az üzleti folyamatok digitális átalakulásának meghatározó szakmai partnere kíván lenni.

Rogier Bronsgeest pályáját az Unisysnél kezdte, és olyan vállalatoknál halmozott fel széleskörű nemzetközi tapasztalatot, mint a Baan, az IBM, maga a Getronics, vagy a British Telecom. Ez utóbbi globális ügyfélszolgáltatások elnökeként a piacvezető nagyvállalat több mint 170 országra kiterjedő szolgáltatásaiért felelt. Bronsgeest ügyfélélmény igazgatóként központi szerepet játszott a Colt Technology Services digitális átállásában is; vezetése alatt megugrott az online használat, továbbá az ügyfélelégedettséget mérő NPS (Net Promotor Score) értékben is rekordmagas szintekre juttatta a vállalatot a
B2B
telekommunikációs iparágon belül. Szakmai múltjával és a változásmenedzsment, az üzleti stratégia, valamint az IT szolgáltatások terén felhalmozott széles tapasztalataival Bronsgeest olyan vezető, aki az ügyfélelégedettségét szem előtt tartva, az „új” Getronics motorja lehet a szakmai és üzleti célok elérésben.

„Korábban, 2004–2009 között már eltöltöttem néhány közös évet a Getronics kötelékében, így különösen jó érzéssel és izgalommal tölt el, hogy újra a fedélzetre léphetek és a Getronics előtt álló új kihívásokkal foglalkozhatok” – fogalmazott Rogier Bronsgeest a friss kinevezés kapcsán. „Segíteni szeretnék abban, hogy a Getronics új víziója kiteljesedjen és sikerrel haladjunk tovább az elmúlt években megkezdett úton. Az a célom, hogy az ügyfélélmény erősítésével, új értékajánlatokkal, új piacokra történő belépéssel a Getronics a vállalatok digitális átmenetének meghatározó ICT partnere legyen a jövőben” – nyilatkozta Bronsgeest.

„Vállalatunk teljes csapata nevében nagyon örülök, hogy korábbi sikeres együttműködésünk folytatásaként Rogier-t újra a Getronics „család” tagjaként üdvözölhetem” – fogalmazott Nana Baffour, a Getronics elnöke és csoport szintű vezérigazgatója (CEO). „Hatékony és erős csapatmunkára számítok az új COO-val, mert szilárdan hiszem, hogy minden készség és adottság megvan benne, ami a Getronics napi működésének irányításához és formálásához szükséges. Rogier Bronsgeest új energiát hoz a csapatba, és segít tovább szélesíteni a Getronics-ra jellemző díjnyertes ügyféltámogatási és végfelhasználói élményt. Proaktív munkastílusa a Getronics kereskedelmi céljaira és keresztértékesítéseire is jótékony hatással lehet” – fogalmazott Nana Baffour.