Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
Sulaki - 2017-02-22

  A felhasznált fotókat és videókat Canon EOS fényképezőgépekkel és Cinema EOS kamerákkal rögzítették

A Canon Europe a svájci Hunkeler Innovationdays 2017 nyomdaipari kiállításon mutatja be, hogy hogyan támogatják a vállat termékei és megoldásai egy többcsatornás, teljesen személyre szabott, integrált kampány lebonyolítását akár egy luxusmárka esetében is.

 

A kiállításon egy olyan fiktív kampány elemeit lehet megtekinteni, amelyeket a Canon a Hackett London brit divatmárka vizuális tartalmainak felhasználásával hozott létre. A kampány az Aston Martin és a Hackett alapdarabokból álló, közös „Aston Martin by Hackett” ruhakollekcióját népszerűsíti az Aston Martin DB11 sportautó piaci bevezetéséhez időzítve.

 

A felhasznált fotókat és videókat Canon
EOS
fényképezőgépekkel és Cinema
EOS
kamerákkal rögzítették. A színhelyes nyomatokat a proofokhoz a Canon imagePROGRAF PRO-4000 rendszerrel készítették, A kampány vázát az alábbi négy nyomdatermék képezte:


 

  • A/5 méretű „look book”, mely divatújságírók figyelmét hívja fel a márkára. Ez a kis könyv egy imagePRESS C10000VP tintasugaras nyomtatóval készült.

 

  • Ennek a könyvnek az A/3-as méretű VIP változata már keménykötéssel és megszemélyesítve kerül világszerte a Hackett üzleteibe, hogy részletesebben bemutassák benne a kollekciót.

 

  • A Canon ProStream tekercses tintasugaras nyomtatóit használták egy olyan megszemélyesített, fotókban gazdag direktmarketing levél gyártására, mely az egyes törzsvásárlók saját vásárlási szokásai alapján invitál a bolt vagy az online felület felkeresésére.

 

  • És végül ezt követi egy teljesen személyre szabott képeslap, amely az Océ VarioPrint i300 vágott lapos nyomtatóval készül.

 

Kézzelfogható módon szerettük volna bemutatni, hogyan aknázhatják ki a hirdetők és a nyomdák a napjaink digitális nyomtatási technológiáiban rejlő lehetőségeket. A rendelkezésre álló vásárlói adatok elemzésével és a személyre szabható nyomtatással a márkák megkülönböztethetik magukat, hiszen egyedi, a vásárlási szokásokra válaszoló kampányokat fejleszthetnek ki. Az ilyen szintű célzott megkeresés, mérhetően növeli a válaszadási arányt, illetve ösztönzi a vásárlókat az üzletek, illetve online felületek felkeresésére.” – nyilatkozta Peter Wolff, a Canon Europe kereskedelmi nyomtatásért felelős csoportjának igazgatója, hozzátéve, hogy „az inkjet technológia ma már az exkluzív termékeket gyártó, a kiváló minőségre különösen érzékeny világmárkáknak is egy vonzó megoldás termékeik népszerűsítésére”.