Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Autó
sulaki - 2017-01-18

A Vmotion 2.0 megalkotásának célja, hogy bemutassa a Nissan új formatervi irányvonalát, amely friss, dinamikus és az utasfülkére koncentrál

A Vmotion 2.0 egy tanulmányautó, mely bemutatja a Nissan szedánok új formatervi irányvonalát, és amely a 2017. évi EyesOn Design díj nyertese a Legjobb tanulmányautó kategóriában. A tanulmányautó a Legjobb innovatív színhasználat, grafika és anyagok díját szintén elnyerte. A bejelentést kedden, a 2017. évi Észak-amerikai Nemzetközi Autókiállítás (North American International Auto Show, NAIAS) EyesOn Design díjátadó ünnepségén tették meg, mindössze egy nappal az autó nemzetközi bemutatkozását követően.

 

 

A közlekedéssel kapcsolatos formatervezők egyik legelismertebb díjával a detroiti autókiállításon a világ előtt bemutatkozó legjobb sorozatgyártású és tanulmányautóit tüntetik ki. Az EyesOn Design díj nyertesét a világ különböző tájairól érkező formatervező szakmai zsűri választja.

 

A Vmotion 2.0 lenyűgöző képet tár elénk a Nissan formaterveinek jövőbeni irányáról – ez az irány friss és dinamikus, mégis az utasfülkére koncentrál,” mondta Mamoru Aoki fő tervezési igazgató, a Nissan Motor Co., Ltd. globális formatervi stratégiáért felelős osztályának vezetője. „Ez a komoly presztízsű díj, melyet a világ vezető formatervezői ítéltek oda, pontosan mutatja, mekkora potenciál rejlik a Nissan legújabb formatervi irányvonalában. Megtisztelő számunkra, hogy itt lehetünk, és nagy izgalommal tekintünk előre, hogy megmutathassuk a világnak a Nissan formaterveiben rejlő korlátlan lehetőségeket.

 

A Nissan Vmotion 2.0 a napjaink számos Nissan termékén visszaköszönő, védjeggyé vált „V-motion” orrkialakítás továbbfejlesztése. A díjnyertes Silver Copper („ezüstös vörösréz”) színű fényezés a vörösréz és más fémek egyedi keveréke, mely a rétegelt hatásnak köszönhetően minden szögből más színárnyalattal és visszaverődésekkel gyönyörködtet.

 

A tökéletesség felé vezető végtelen utunk során 100-nál is több próbálkozással jutottunk el ehhez a színhez,” mondta Nicole Fonseca a Nissan Design America, Inc. vezető szín- és anyagtervezője.  „Úgy tűnik, hogy a 101 a szerencseszámunk, mert a 101. próbálkozásra megtaláltuk a vörösréz, az ezüst és más fémek tökéletes keverékét, és létrehoztuk ezt a gyönyörű, többrétegű fényezést. Köszönjük az EyesOn Design-nak ezt a megtisztelő díjat – kiváló elismerés ez a Nissan formatervezés számára!