Mobil
mobilfreak - 2011-01-11
A mobiltechnológiával foglalkozó nemzetközi elÅ?rejelzések alapján 2011-ben az Android-os okostelefonok meghódítják a világot...



Az Android alapú készülékek toplistáját tekintve a Telenor ügyfelek preferenciái hasonlóak a nyugati trendekhez, hiszen a karácsonyi ajándéklista első három helyezettje: a Samsung Galaxy S, a Samsung Galaxy 3 és a SonyEricsson Xperia X8 voltak. Nyugat-Európában ugyancsak a Samsung Galaxy S volt a legnépszer?bb készülék 2010 harmadik negyedévében.
Az IDC decemberi adatai szerint a mobiltelefonok piacán a legfrissebb értékesítési adatok arra engednek következtetni, hogy az Android 2011-ben a legelterjedtebb operációs rendszerré léphet elő Nyugat-Európában, maga mögé utasítva a Nokia eddig vezető szerepet betöltő Symbianját is. 2010 harmadik negyedévében ugyanis az operációs rendszer Európa nyugati felében már 23%-os piaci részesedésre tett szert, és több mint 4.3 millió Android-ra épülő készüléket adtak el. A gyors előretörést mutatja az is, hogy a nyugati régióban a már elérhető 45 Android operációs rendszer? mobiltelefon közül 24 ebben az időszakban jelent meg.
A Telenor - felismerve az Android-ban rejlő lehetőségeket - 2010. december elsején nagyszabású, edukációval egybekötött kereskedelmi és közösségi média kampányt indított azzal a céllal, hogy megmutassa, miként könnyíthetik meg az okostelefonok a felhasználók mindennapjait.
„A Telenor arra törekszik, hogy minél több embert bekapcsoljon Magyarország digitális vérkeringésébe, amelyet nagyban elősegíthet az okostelefonok 2011-ben várható ugrásszer? elterjedése. Ebben az évben is folytatjuk Android-kampányunkat, amelyben továbbra is meghatározó szerepet kap az ismeretterjesztés és az edukáció. Szeretnénk megmutatni, hogy az okostelefon nem feltétlenül luxuscikk.” - nyilatkozta Nyilas Orsolya, a Telenor PR szakértője.
A már Androidot használókra gondolva a Telenor Androidea néven pályázatot hirdetett Facebook oldalán, amelyet a szolgáltató egy rendhagyó, szakújságírók és bloggerek részvételével megszervezett workshop keretében jelentett be. A pályázatra – minden várakozást felülmúlva - közel 500 ötlet érkezett, melyek közül a három legjobbat a Telenor hamarosan meg is valósítja, így azok mindenki számára elérhetővé válnak.
Az IDC decemberi adatai szerint a mobiltelefonok piacán a legfrissebb értékesítési adatok arra engednek következtetni, hogy az Android 2011-ben a legelterjedtebb operációs rendszerré léphet elő Nyugat-Európában, maga mögé utasítva a Nokia eddig vezető szerepet betöltő Symbianját is. 2010 harmadik negyedévében ugyanis az operációs rendszer Európa nyugati felében már 23%-os piaci részesedésre tett szert, és több mint 4.3 millió Android-ra épülő készüléket adtak el. A gyors előretörést mutatja az is, hogy a nyugati régióban a már elérhető 45 Android operációs rendszer? mobiltelefon közül 24 ebben az időszakban jelent meg.
A Telenor - felismerve az Android-ban rejlő lehetőségeket - 2010. december elsején nagyszabású, edukációval egybekötött kereskedelmi és közösségi média kampányt indított azzal a céllal, hogy megmutassa, miként könnyíthetik meg az okostelefonok a felhasználók mindennapjait.
„A Telenor arra törekszik, hogy minél több embert bekapcsoljon Magyarország digitális vérkeringésébe, amelyet nagyban elősegíthet az okostelefonok 2011-ben várható ugrásszer? elterjedése. Ebben az évben is folytatjuk Android-kampányunkat, amelyben továbbra is meghatározó szerepet kap az ismeretterjesztés és az edukáció. Szeretnénk megmutatni, hogy az okostelefon nem feltétlenül luxuscikk.” - nyilatkozta Nyilas Orsolya, a Telenor PR szakértője.
A már Androidot használókra gondolva a Telenor Androidea néven pályázatot hirdetett Facebook oldalán, amelyet a szolgáltató egy rendhagyó, szakújságírók és bloggerek részvételével megszervezett workshop keretében jelentett be. A pályázatra – minden várakozást felülmúlva - közel 500 ötlet érkezett, melyek közül a három legjobbat a Telenor hamarosan meg is valósítja, így azok mindenki számára elérhetővé válnak.