Mobil
mobilfreak - 2010-12-10
A T-Mobile a tegnap eset folyamán helyreállította a hálózatot, mely az éjszaka folyamán folyamatosan tért vissza...



A Magyar Telekom hivatalos közleményben is megerősítette, hogy a hálózat javítását befejezték, ám egyelőre nem tudni, pontosan mi és hol okozta a hibát, mely fennakadásokat okozott a T-Mobile teljes rendszerében, a hivatalos közleményekkel szemben nemcsak a 3G, hanem mindennem? adat és hangkommunikációs szolgáltatásban.
A hivatalos közlemény a következő: „A tegnap esti órákra elhárult a Magyar Telekom
3G
adatszolgáltatásában még délután keletkezett hiba. A december 9-én, 14 óra után kialakult adatátviteli fennakadást a cég szakemberei az este folyamán elhárították, így az ügyfelek 19 órától kezdődően fokozatosan kapcsolódhattak vissza a 3G adathálózatra.[%ITALIC%][%ITALIC%]
A fennakadást a jelenleg rendelkezésre álló adatok alapján egy átviteltechnikai berendezés meghibásodása okozta. A cég szakemberei jelenleg is vizsgálják a hiba kialakulásának pontos körülményeit.[%ITALIC%][%ITALIC%]
A Magyar Telekom ismételten köszöni az ügyfelei részéről tapasztalt megértést és türelmet.[%ITALIC%][%ITALIC%]
”
Mindazon által több helyről jelentették még felhasználók, hogy a 3G szolgáltatás nem hibátlan, mely viszont adódhat túlterhelésből, ami a tegnapi leállás utáni roham miatt következhetett be.